Saturday, September 26, 2009

hari ini dalam sejarah

sabtu, 26sept - buat pertama kalinyew my bos besa (ayah) xbising aku alek lambat
pukul bape??
xpena dibuat aku
aku alek around 11.15pm
kalo kat penang tu usah citer arr
kul2 pom aku pena alek
aku dr shalam ke serdang nek ktm smp kul1lebey kowtt
sian sume tnggu aku
arini sepanjang ari aku asek kena buli nan si din jewp
tatau nape setiap patah aku ckp dy nak kondem jewp
yg aku plak tatau nape asek tersalah ckp jewpp
asek terase panas jewp pipi aku blushing
hahahaha
bengang tol aku nan dy
seb bek setaun skali jewp jmp dy

pengembaraan bermule..
umah first,
kwn wany, nuha
aku mmg da lapa da
mmg aku mkn byk arr tym uma dy nie
makan meehon sup
plus mkn kek coklat
byk kew??
keco btol si din
cm xpena tgkk org mkn byk jewp

second house,
uma rangga
at percint8
makan mee goreng plakk
ley masuk ag
makan lah jugak en
yg besh nyew dpt witt raye rm5
hahahahaha
tp tertinggal dlm beg anes
aku baru nak masuk dlm bank
skema btol
tp btol wutt
utk mase dpan gakk
kalo terdesak

third house,
uma waney
makan laksa
aku xabesh kowtt
sory wany
hahaha
kat uma waney adew penimbang syaher
pnjam jap tmbang nek 0.5kg kowtt
hahahaha
bahgie
weee~
berjye skett2

fourth
my house
nilai impian
smp 6 lebey smyg mgrb situ
aku dlm kete aresh duk dpan
da smp uma aku kua cpat2
takut dorg nmpk
nt dorg pk len lak en
alek pom aku suh anes duk dpan
hahahaha
yg xbley blaa dorg takut nan aya aku
mane x nyew muke aya aku garang sgtt
mmg aku akui
tp nan aku tade blewnyew
aku dy mrh aku gelak jewp
kalo aku wat slh pape pom skng dy mrh abg aku jewp
sbb tu abg aku kalo pape psl aku dy bz body
dy tanak kena mrh nan aya aku
tp aya aku oke jewp
dun wurry my pren

seterusnyew
uma aresh
patah alek ke kajang
mlm around 8 lebey
mee greng lg
OMG
aku da pening pale
tatau nape
sbb layan si din ngade2
ataupom aresh bwk cam apew ntah
hahahaha
adek aresh comeyy, yasmin name dy
tp anes ske fatin

last house,
anes' house
kat kl
mmg taley blaa da pkul10 lebey
tu kali terakher sblm anes pegi egypt
bye2 my darl
i'll mish u
jumpe next year
raye same2 ag
parent anes mmg peramah
sonok btol berkate2
sprt dihargai
hahahahaha

last skali dorg anta aku alek uma
shalam
tengs kwn2
nak adew trip camni ag taw
ni kali kedue kowtt kte wat camni
lepas nie wat ag
pegi cam sg congkak dlu pom sonok
tp tngu lah dak egypt alek ag
now 12.28am
aku lom pack ag
esok nak alek 10.30am
ttbe nak wat ag trip tanak alekk
kat slngor xabesh round lg
ishh
tapelah
nytee~
nak packing



5 comments:

a r e s said...

ahaha.. ak bwk cm nek rollercoster pew? ada naek trun naek trun.. ahahaha.. wey, again, thks for joining in skali even x seberapa

anes said...

i hav great day yesterday!!
maseh kwn2...luv u all!!
*mmg ley nanges kalo aku trigt kngn manes smlm.huhu...seronok sgt!*

hUr said...

sedihnye tak dpt join. T_T

lynalike said...

hahahaha
tu arr hur apew arr
welkom no prob kalo ko blanje
hahahahaha
yeahhh always will be sweet memory to us dear

lynalike said...

mmg aresh roller coster
sume lubang ko hentam
ckp aku jewp
kalo abg aku da membebel da

lalala~

Daisypath Anniversary tickers