Thursday, February 18, 2010

urm.

arini, aku bgn awal.. pelik en? hahaha.. cane mood aku arini? aku sedey ag.. tp kurang skett kowtt.. smlm laa tdow ptg kejap, bgn2 aku xtahan.. aku mcg as.. aku mcg sume org yg aku nak mcg.. n mmg da xtahan sgtt, aku kol afzan ngs2.. aku sedey sgtt.. afzan pon lynkan jewpp laa aku n dy mmg xphm apew aku cter.. sbb tu kowtt kurang.. hahaha.. lepas da abesh kol, puas ati.. lega.. aku mcg afzan, nak jokes. kol laa.. aku da taley minx jokes da kat someone..


aku terjage pagi2 nie sbb adew org mcg aku.. seb bek dy mcg aku.. tengs taw.. even kau tatau pape.. lynkan jewpp laa aku.. tp mmg kwn aku yg xpena lpekan aku even aku lpekan kau.. lgpon aku nak pegi mabecs nan ijlal.. lalalala.. ijlal nak amek aku japg.. da lame x kua nan jelal, dy asek bz jewpp.. bisnes man laa kunun.. aku arap dy ley wat aku hapee arini~


aku idup utk berjaye.. aku idup utk hapee.. tp nape org slalu sgtt wat aku sedey.. mmg aku sgtt berpegang pd "wut goes around comes around".. mmg aku xnak lukekan ati sape2.. mmg aku tanak wat org sedey.. mmg aku xnak org mrh.. aku taske.. sbb nt aku yg kene alek.. sbb bnd nie laa org ley pijak aku en, gunekan aku ikut kepentingan dorg.. tlg laa jgn gunekan aku.. aku wat bek nan ikhlas tp nobody appreciate aku pny kebaekan malah gunekan aku.. maybe one day, aku deserve utk org yg baek.. aku tawu bnd nie sementare jewpp.. aku still adew kwn2 yg len, ayah, abg2, macek linda.. walaupon bg aku dorg xley bg aku kasih syg yg cukup, tp aku bersyukur..

4 comments:

a r e s said...

pergh ak yg kol x msuk dlm cter en? xpe la. (nih nk sday nih)

lynalike said...

eyh nak gtaw.. swonok oww kua nan jelal.. smile jgk laa even dy mmg asek nak kutuk2 org sekeliling include me.. tp dy tlg aku see the path.. bahahaha..

lynalike said...

hahahahaha.. hrp maap.. kejadian nie petang lorh.. okey2, aku gtaw kat sini kat sume org :

petang tu aku rase nak mcg ssorg.. tp tade kedit.. aku pon capai laa fone uma kol aresh.. gune scare illegal nyew..
"aresh, areshh (hahahahaha..) minx tlg? topupkan aku.. nanti kau da topup kau kol aku ea?".. kemudian lepas dpt topup dy kol aku.. borak2.. hahaha.. topup kena byr alek :(( dak jpa kedekut.. ahahahaha..

a r e s said...

ha xpe la, xyh cter. xprlu. haha. bgus klo ko dh jmpe jln ko tu. all the best.

lalala~

Daisypath Anniversary tickers