Wednesday, March 17, 2010

when i grow up..

holaa!
nanti bile aku dah besar nanti kan. aku maybe nak keje lecturer x pun jadi engineer. duit yg aku earn tu aku nak gune untuk shoping, shoping dan shoping lg. nak heel byk2. nak baju byk2. aku nak jd vogue. hee~ ade handbag. tudung, selendang mcm2. jaket byk2 (x sedar sekarang pon dah byk) accessories. anything that can satisfy my need! aku nak gune duit tu untuk berbakti kepada aku setelah aku penat perah otak untuk mase depan. tp tu kalo ade rezeki lah. insyaAllah. aku dah x nak dependent kat sape2 dah. dependent nan org nie susah. same ade org tu x suke ataupon org len yg jeles! so, biar aku berdikari sendiri. duit aku, x de sape marah. tp sebelum aku gune untuk sume ini, aku mesti lah dah simpan untuk makan selama sebulan, bil2, hutang2, untuk ayah, simpan. baru lega nak berpoyapoya oke. aku nak jadi maksu yg vogue! haha! time tu mesti anak buah aku dah ramai. seronok3. kecik3. time tu umur aku dalam 25 26 taun. hee~ dah besar dah besar.

lepas dah kumpul duit yg banyak, tibe lah mase nyew untuk beli kereta idaman ku untuk mase terdekat. iaitu SWIFT. toyota ea? yekowt. yg kecik comey2 tuh. dalam 1000000 above kowt. tp abg aku cakap dr beli kete kecik tp mahal bek beli kete besar sikit. tp comey kowt. x pon kete malaysia jewp yg aku nak sgt kalo ayah baek hati belikan time belajar nie, kelisa, x pon myvi, xpon viva. comey jugakk!

lepas tu baru lah carik MR PERFECT. hee~ bukan bukan. bukan carik. same2 jumpe. hehe. dy carik aku n jumpe. n aku pon mmg tengah carik time tu. yeyy!! hapyy3. hee~

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers