Sunday, September 5, 2010

jumpe balik..

Sekarang adalah fasa mengenali kawan aku yang lame dah tinggalkan.. Yang lost contact.. Cam segan jewp nak jumpe kan.. Rabu, maybe nak jumpe ngan Fatin n Helly.. Dah lame gile x jumpe dorang.. Sejak aku masuk mrsm, dah cam xde apew nak talk talk.. 


Pastu hari tu Ain baru add aku kan.. Teringat lagi time bodoh bodoh dulu.. Sekolah Rendah Seksyen 9, Shah Alam.. Ain, Aqmarina n Aku.. Aku nakal gile dulu.. Aku suke sangat kutuk Aqma.. Aku selalu kenakan dia.. Aku selalu buli dia.. Selalu lah marah marah dia.. Padan lah mak aku dulu selalu sangat rotan aku kan.. Tapi Aqma ngan Ain rindu aku? Aku? X de maknenyew teringat kat dorang.. Teringat adew lah jugak tapi xde sampai rindu kan.. 


Selamat berjumpe semula..

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers