Wednesday, September 8, 2010

report

Dear blog,


Rabu, 7.31 pm, saya baru sahaja buka puase bersama parents saya. Saya rasa sangat gembira sebab boleh buke pose sebagai seorang yang sihat. Terima kasih Allah. Ayah tegor saya sebab saya minum air sirap ais. Xpe ayah, orang dah sehat nie.. Tgkk laa.. Tapi tetibe rase sejuk seluruh badan. Where's my sweater?


       Kuantiti makanan saya tidak menepati keretiria sebagai Amalina di Penang. Sangat lain ! Belum lagi. Baru warm up lepas saket kan.. Sabar sabar. Saya tahu saya sudah bertambah kecil tapi tidak seperti orang kerdil ye. Tapi awet mude apew? Nanti mesti makcik makcik di kampung cakap, "Adik form 3 ke?".. Awww :P Muke saya macam 15 ke makcik? Hehe.. 


      Xpe makcik ! Nanti saya datang rumah makcik makan banyak banyak. Kasi sendat baju kebaye saya. 1st day of raya I want to wear baju kurung modern lah. So, raye kedue dah gemok ! Bahaha.. Berape lah berat saya sekarang ye? Saya memang dapat rasekan saya dah kurus. Sebab seluar dah longgar. Ishhh. Kali terakher saya timbang 47kg.. Sekarang? Ntah laa. Target saya 53kg. Overweight punyer ! HAHA. 50kg pon dah kire okey dah..


     Tapi kalau ade orang xdapat terime keadaan saya seadewnyew.. Adew saya kisah? Kisah diri awak dulu lah !



3 comments:

Anonymous said...

lagu nie x best..lagu raya lg best..haha

Anonymous said...

sok last pose..nk pose ke x ek..haha..malas la pulak..

lynalike said...

hoii.. dose !! nak kene dy nie.. drpd gnt shari bek u tlg i gnt..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers