Sunday, September 12, 2010

xsedap hati laa

Dah siap pakai baju peach, celak bagai. Tetibe aku cakap ngan ayah xjadi pegi..


Ayah tanya aku banyak kali nak pegi ke x.. Sayu sayu aku dengar dia tanya aku. Aku jawab je dengan rela hati, redha ayah kasi ke x. Aku tatau nape aku x berkeras nak pegi kali ni. Selalunyew bile ayah soal siasat aku dengan berjiwe kerasnyew, tetap pendirian nak pegi jugak. 


Sedih rasenyew bile tengok ayah termenung depan bilik aku macam berat hati nak kasi pegi. Yelah, driver nyew anak sedare aku sendiri. Baye aku jewp lagi lah perempuan pulak.Jaoh pulak kan, Ipoh sane. 


Aku pon siap lambat lambat. Dalam otak berfikir nak pegi ke x. Hati aku rase x sedap pon adew. Ishhh. Tapi dah janji nak jadi pengapit. Nak jadi tunaikan janji ke dengar cakap ayah?


If I stay make him happy, then I'll stay


I choose to stay. Daripada aku jadi pape nanti, ramai yang nangis kang. Dari ramai yang nangis, baek aku sorang jewp yang nangis x dapat pegi. (bajet cam ramai sangat yang sayang.. hee..) Tapelah.. Anak sedare ramai lagi, ayah sorang jewp. Xboleh diganti..




Tapelaa, hari rabu boleh pegi konvoi raya kan ngan muarianz. Lagi besh jalan jalan rumah orang. Jumpe balik dorang yang lame dah x jumpe. See, I told ya.. Follow your heart make them smile widely! Hee~

3 comments:

Anonymous said...

ap nie??x phm..xbgtaw pon..

chentamiera said...

betul3....sabar jela mkcik.

lynalike said...

encik anonymous, gtaw apew?

miera, tu laa..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers