Monday, October 11, 2010

design design

Rabu test Design kawan kawan. My 2nd-Warning-Subject. Xperlu lah tulis name aku gune pen warne warne atas kertas kedatangan tu! Malu aku. 


Dan dan aku x paham cane nak design slab.. Aduyai. Apakah ni? Column je aku paham. Sebab sebab Puan terlalu laju. Dan dan selame ni aku tido dalam kelas dia. Xtahu nape ngantok sangat. Puan laju sebab kelas kitaorang banyak tertinggal. Dan aku rase SUCK gile x paham ape Puan ajar.


I want to consult her today. Hope she doesn't mad at me. I don't know anything. But Alhamdulillah test 1 lepas. Dan harap harap test 2 A sebab nak tunjuk kat Puan Norlizan aku ponteng ponteng pon boleh score. InsyaAllah. 


Saya sangat cuak. BAPAK CUAK punyerrr. See you soon Puan Ruqayyah. Love you <3 Bye.

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers