Friday, October 29, 2010

homeeeeee~

Dah sampai rumahhhh! Heee~ I love this smell. 


Bestt sebab boleh mainnnnnnnnnnnnnnn. Xpayah study. Makan xpayah pegi kedai. Yeayy.
Hari ni nak tengok movie. Nak online-ing search for something. Nak download Lagenda Budak Setan. Tetibe tengok dekat tv tadi ade cerita tu episod kot. Ni ade channel DIVA pulak. Zaman bile dia update? Bukan dulu channel laen ke name dia? Kuno betol aku duduk Penang rupenye. Cerita The Watch ni macam best jewp kan. Maen habes aku nie.


Study? Ape itu study? Alah highway lambat lagi. 


Duhhh~


Wakaka. Sehari jewp kot maen. Esok kene start dah. Start hari isnin dah busy sikit pegi sane pegi sini. 


Aku kene penyakit examinitis rupenye. Padan lah aku asek migrain. Biological Clock aku dah tunggang langgang. Sekejap tido kul 4 sekejap tido kul 6. Tapi Alhamdulillah tanpa nescafe aku boleh bertahan.


Cube bace artikel nie : penyakit examinitis

today's idiom : to spin a yarn - to tell a story especially a long drawn-out

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers