Tuesday, October 19, 2010

mood study

Mane mood study nie? Xkan tertinggal kat Langkawi ngan kesedihan tersebut? Kene pegi Langkawi balek amek nie. Hehe.. 


Saket pale otak aku tido jewp memanjang hari nie. Bangun dah tengahari. Tido balek kul5 sampai 6.30. Lembab otak aku macam nie. Membe membe sume mood langkawi lagi. Xkan aku nak follow pulak. Aku nie xde lah pandai sangat. Duduk umah ni memang x study lah kan. Asek nak tido jewp. 


So, as conclusion.. Mcg Pen dan mengambil keputusan merantau macam sem lepas carik mood duduk rumah dia. And she is welcoming and wait for me. Berjaye kene same same. Stay up sampai 5 6 pagi. Pen, Khai and Auni are the other people who can make me enjoy my life to the fullest.


Dalam perasaan bercampur baur ini, tibe tibe aku rindu rumah. Rindu ayah. Kenape ea?


Lepas ni dah kene kurang on9. Kene jarang on9. Lappy x payah bawak macam aku buat sem lepas. Encik lappy yang nsem duduk dalam locker saya elok elok ea sayang. 


Encik Anonymous, take care. Gudluck all tests, quizzes. Belajar rajin rajin.  

4 comments:

Anonymous said...

jeles..nk cuti..

p/s: suke lagu background

lynalike said...

jum3.. hehe.. nak cuti nan awk.. lagu yg u suh i nyanyi utk u tu..

Anonymous said...

haha..sesuai..sbb u kan gedikk..haha

lynalike said...

banyak laa u tu nerdy!!

lalala~

Daisypath Anniversary tickers