Tuesday, November 2, 2010

kecik kecik

Today, ade appoinment dengan Encik Land Surveyor nak ajar aku dekat library Shah Alam. Tempat mude mude dulu. Jalan kaki dari rumah. Cross highway besar. Cross sekolah agama abang aku tu kat seksyen 11. SAMTAJ? Yekot. Cross sebelah masjid. Cross dataran dia. Sampai jugak. Hee~

Sepanjang perjalanan tu. Aku teringat zaman sekolah sekolah. Zaman kenit kenit dulu. Zaman slekeh slekeh dulu.

Side walk tuuuuu. Selalu lah jugak jalan kaki dengan kawan kawan. Dulu sidewalk tu baru lagi. Time jalan tu aku layan kenangan aku pulak. Xleh bla kan. Seronok je hidup aku dulu kan. Nak belajar, belajar. Xnak belajar, biarlah. Sebab tu asyek corot jewp. Aku kesah ape pasal hidup aku dulu. Yang penting aku nak main jewp.

Kadang kadang pegi library ngan abang aku. Saje saje pon ade.

Serious rindu. Rindu zaman kanak kanak. Kecik kecik dah duduk bandar aku ni haa. Hehe. Ayah aku dulu jalan nye berlecak jewp. Laterite lagi. Semua lengkap. Xbersyukur lagi aku x tahu la..

Dah sampai library. Encik dan Puan Land Surveyor terkejut aku jalan kaki. Jaoh sangat ke? Encik Land Surveyor yang duduk Shah Alam dari kecik cakap jaoh. Ntah. Maybe sebab aku mengimbau kenangan x rase jaoh kot. Haha. Lepas dah study sekejap, Puan Land Surveyor hantar balik naek moto. Kalau ayah or abang aku nampak mati aku. Ishh.

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers