Saturday, November 6, 2010

thanks for the support bro..

Hari tu aku penah cite kat kau. Bukan hari tu je. Setiap kali aku balik jumpe kau, kot. Teehee. The whole family know my dream kan. Everytime kau dapat info how-to-achieve-my-dream kau selalu kasi kat aku. Xkesah lah dalam facebook ke, massage ke. Kau update kan aku ngan semua info info tersebut. Sebab aku memang nak sangattttttttt. 


Kau tahu dari kecik kalau aku nak bende tu aku nak jugak kan? Guling guling sampai dapat. Kalau x aku nangis kan? Kau nak tengok aku nangis? x kan? Hehe. So, please please keep give me the info and pray for me too. Sayangg kau lebeh lah. Kau memang sayang kat aku kan? Kalau x kau x kan nak buat bende bende camni untuk aku.


Walaupon kau annoying di mate aku. Tapi di mate orang kau sangat p.r.o.t.e.c.t.i.v.e. Hehh!! Sangattt sampai aku pressure, penat. Terpakse buat something sorok sorok dari kau. Come on mannnnn! Life arr sket. Hihi. 


Walaupon kau selalu baran. Tapi aku tahu tu sume mengajar aku berdikari. Sikitttt ar. Sebenarnye aku perlukan pertolongan kau. Kau yang sombong cakap, " aku kecik kecik xde pon nak ajar.. " Ahhh, sekarang tu zaman kau. Ni zaman aku. Zaman adek kau. Perlukan kau. Kau kan dah banyak pengalaman. Kadang kadang tu aku nak massage kau tanye itu ini pon aku takut. Terus aku massage Tuan Besar suruh cakap kat kau. Padan muke kau! Muahaha.


Thanks abang Gemok pasal link tu. I love youuu. Nanti aku balik pastikan kau belanje aku makan besar. Muahh muahh.


Jum stalk adik girlfriend kau punyer blog. HAHA. 


Rome Was Not Built In One Day

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers