Thursday, December 23, 2010

Day 24

A letter to your parent.


Assalamualaikum ayah,


Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas salah dan silap saya selama ini. Saya tahu saya bukan lah anak yang baik. Saya akan cuba memperbaiki diri.


Ayah, terima kasih kerana melahirkan saya ke dunia. Dan saya bersyukur kepada Allah kerana saya insan yang terpilih menjadi salah seorang anak ayah. Ayah telah banyak mengajar saya erti hidup. Ayah adalah role model saya yang paling saya sanjungi. Kegigihan ayah untuk keluar dari kemiskinan membuatkan saya berkobar kobar untuk belajar rajin rajin. Telah banyak yang kita lalui bersama. Walau macam mana sekali pun keadaan ayah, saya tetap ada untuk ayah. Saya akan tetap memaafkan ayah walau hati saya perit untuk menelannya. Setiap manusia melakukan kesilapan kan ? 


Ayah, kalau ayah sayangkan saya jagalah kesihatan tau. I love youuuuuuu.


Sekian wassalam.


Anakmu,
AmalinaIshak.


ps : macam skema jewp gune saya kan ?

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers