Monday, December 27, 2010

pertama kali

Hari ni nenek aku saket. Pening pening. Aku tengok dia tergedek-gedek nak masak. Aduyai, nenek dah lah saket. Aku suruh dia duduk jewp. Biar aku yang masak sayur ngan nasi kan. Tapi dia nak jugak potong potong sayur tu. Aku nak wat cane. 


Aku sebenarnye x biase lah masak kalau ade nenek. Dah 78 tahun kot, expert sangat dah. Nenek pun bukan percaye aku masak. Time aku masak tu asyek asyek aku cakap, "dah nek ?" Hahaha. Aku cuak lah masak ngan orang tua ni. Orang tua kan cerewet sikit. Kang aku salah step mati aku. So, aku mengekalkan etika kerja yang betol di dapur. Hehe.


Jadi, lepas ni boleh lah maen masak masak dengan nenek. Nenek mando aku cam okey jewp. So, nanti mak mertua aku mando mesti okey kan ? Hik hik hik. Yeyyy, boleh kawen. Hahahaha. Gatai naaa.


Bu-bye ~

2 comments:

srikandi mie said...

eheheheee,..;))next sem tolong masak tok mie lah,..;p

lynalike said...

amboi. kalo ang laki ceq xpa gak. hahahahaha. duk elok2 naa nan senior. hik3..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers