Sunday, January 9, 2011

overnight

Amalina Ishak,
UiTM Kampus Bukit Mertajam,
Permatang Pasir,
13500 Permatang Pauh,
Pulau Pinang.


Dear Mai,


Sorry lah kalau datang Penang x best. Aku x boleh jadi Dating Planner korang lah. Sekadar teman boleh lah. Aku sebuk nak study semua. Lepas tu diaorang tu memang camtuh. Xboleh harap. Ade tanye aku nak pegi mane ? Aku dah lah jarang pegi island cam dorang ade lah moto kan ? Thanks banyak banyak lah kat korang due dah banyak habes duit belanje kitaorang. Seb bek ade Tulang. Aku ni co-pilot yang x gune. Haha. 


Thanks lagi belanje wayang, makan n minum. Ditaje khas kot. Eh, thanks taje handphone korang nak mcg member member aku. Seronok seronok wat cam handphone sendiri. Pastu tukar name aku jadi best sikit. Sorry kalau aku bazir kan duit korang yang time wayang tu. Aku serious x tahan. Cite The Tourist tu memang sangat best kot sebenarnye. Bukan sebab busan aku tido. Aku dah x tahan sangat. Penat plus ngantok sampai aku tertido. Mase lepak pantai depan Gurney tu, memang x payah cakap lah aku sambung tido dalam kete. Aku dah x kesah dah ape orang orang awam kat situ tengok aku ke x. Yang penting tido. Maybe sebab aku exam kot siang tu yang aku penat sangat kot. Ish, kalau boleh dah xnak overnite dah. Haish, xlarat aku. Kang aku marah marah orang cane ? Tapi okay jewp kan hari tu ? Macam aku xpenah overnite kan sebelum ni.


And and sorry gak aku tetibe buat muke. Haha. Aku bengang kat pakwe ko yang bengong tu suh aku diam. Aku terus majuk. Padan muke semua orang aku xlayan. Haha. Xbanyak lah pulak kan gambar ko pegi Penang. 


Akhir kate, datang lah lagi Penang sebelum aku chiow dari sini. Aku suke orang datang rumah aku selalu. Tapi time aku study memang xlayan lah kan. Datang jewp anytime. Ko pon dah besar kan pandai pandai lah jage diri. 


Tata.


ps : Seronok dapat jugak jeans warne camni. Yang penting slim fit and warne camni. Abesh duit aku. Dah lah mahal. Sebab dah xjumpe punyer pasal kan.


Love,
AmalinaIshak;

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers