Sunday, January 2, 2011

recently

Dalam beberapa hari ni, hidup aku x seceria dulu. Okay, memang sekarang tengah busy. Jalan sane jalan sini. Kawan sane ajak kuar kawan sini ajak. Dan dan ade pulak manusia yang baik hati sangat mem-pressure kan hidup aku. Memang macam ***** Aku baru je nak jadi baik sem ni. Haa, padan muke kau aku cerite kat kawan kawan aku. Sorry lah, aku nak hilangkan pressure yang kau kasi kat aku. Thanks lah kan. Aku memang xnak cerite pasal bende ni kat sape sape kecuali family aku sebab ni berkaitan kau. Pfft. Perlu ke nak buat aku rase serba salah ? Kau tahu je kan kelemahan aku ? Hoishhh !! Terus x jadi budak baik dah.

4 comments:

Anonymous said...

la knp nie??ilex2

lynalike said...

nak relax mcm mane. smp bile2 xkan settle. rase xnak jewp alek umah dah!!

Anonymous said...

eh umah u umah i jugak..haha..ape kes la dye nie..duk rumah kebajikan baru taw..haha

lynalike said...

hahahaha. kalo u i sound jewp. ni org len. i leh idup sndri laa. drpd duk uma kebajikan tu. tp i ade ayah lagi.

lalala~

Daisypath Anniversary tickers