Tuesday, January 11, 2011

satu azam satu malaysia

Saya mahuuuuuuuuuuuu baju. Saya nak blouse banyak banyak, cardigan banyak banyak, belt banyak banyak, jeans banyak banyak, kasut banyak banyak. Heee ~ Tapi saya x kaye. Saya mahu semua baru. Jadi jadi, saya ade satu condition. Satu jewp untuk mase depan pon. Saya nak pasti kan semuaaaaaaa tests saya lepas 32/40 baru dapat barang baru. Boleh x ? Xkesah lah duit rakyat habes ke x kan. I need catalyst. Best kan ? Nak ajak dorang pegi Queensbay shopping. Mule mule pegi Sunway Carnival duluuuu. Yess. Jum arr try jugak. Ni satu azam. Perlu dilakukan ! Jangan jeles ;p

4 comments:

Miera Hassan said...

knp nama azam?letak la 1 miera 1 malaysia..hihi..

lynalike said...

geli jewp. hahaha.

maymay said...

haha nanti shopping Queensbay sesame!

lynalike said...

jum3. tulang nak num kau!

lalala~

Daisypath Anniversary tickers