Friday, March 25, 2011

anak ikan baru

24 March 2011 - Common Test ECW311


Dah boleh cancel dah. Xde test water dah lepas ni. Final pon xde. Weeehuuuu ~ Tapi ade project still kene datang kelas.

Macam biase lepas test kene lah makan. Walaupon macam kenyang kan. Makan jugak lah untuk mengelakkan mencarik meggi di kala malam menjelma.


Semalam aku pakai baju biru turquoise.. Alah, biru cair tu kan ? Kak Ama kite citer baju tu baju couple "kawan baek" aku. Terus aku tutup warne baju tu rapat rapat dengan cardigan. Bahaye bahaye. Kang dia serang aku lagi susah ! Aku fobia ngan orang attack attack orang x tentu pasal ni. Dah banyak kali kene ngan dia. Cukup cukup. Kang dia ingat aku rampas pakwe dia lagi kang ? Haa, walaupon xde kaitan pon. Possibility aku nak kene tu sangat tinggi. Xnak pon lah pakwe kau ! Kalau ensem pon aku x pandang lah ! Hati dah kempis. Ishhh, susah lah kalau dah terkesan dalam hati ni kan. Alamak emo plak.


Peristiwa 1#
Seorang adik suksis dan semestinya lelaki kan memandang ke arah kami. AZ berkata dengan AI, "budak tu pandang kita kenape?" Secare kebetulan, adik suksis duduk depan meja sebelah sane. Alaa, nak dekat dekat jugak lah. AI pon bersuare, "weh, budak tu duduk situ laa.. sorang sorang lagi.." Dengan bertanduk kan syaiton, kami pon kacau adik suksis. MH yang perasan pula dengan selambe nye dia pegi cakap kat adik suksis tersebut, "weh, akak ni nak kenal dengan kau.. ni yang tudung purple ni.." Naseb baik bukan aku MH point. Secare tibe tibe awek adik suksis tersebut datang.. ** blushing OMG ! Ntah ntah awek dia nampak adegan kitaorang. Nampak macam awek dia soal siasat dia. Wakaka. Xnak pon lah. Kitaorang main main jewp. Kakak kau pon walaupon nampak mude. Haha !


Peristiwa 2#

Waktu yang sama..

"Tu ade lagi sorang.. sorang sorang lagik"

Muncul perempuan bawak air..

=,=' =,='


Desperate ? Nampak desperate. Saje kacau kacau bile ade manusia sorang sorang dan kami ramai. Macam tu lah aku mase sem 1 n 2. Lambai lambai orang x tentu pasal kasi orang perasan dengan AZ sampai lah ade orang cakap kitaorang gedik. Then, stop terus. Tu namenye nak release tension lepas test. !@#$%^&*()!@#$(#@!$%^%$#@$%*

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers