Wednesday, June 29, 2011

ohh mini transcript

Hal Ehwal Pelajar (dekat dengan dewan sri budiman) > Hal Ehwal Akademi (dekat dengan pintu gerbang depan) > Rekod Pelajar dan Konvo > Bendahari Zon 6 > Rekod Pelajar dan Konvo

Camtuh lah kesah nye mencarik mini transcript. Orang cakap nak seribu daya xnak seribu dalih. Penat. Dah lah pakai wedges. Selipar sebelah lagik hilang =,='' Aku yang bengong x terus terang jek dekat HEP punyer orang tu kan ? Cakap jek lah nak pegi amek mini transcript. Yang aku cakap nak pegi HEA jugak. Dengarlah cakap Rafiq tu. Wakaka. Itu pun habes mase sampai kul 10. Macek aku dah bising nak alek kan. Fine. Esok jek.

Disebabkan kitaorang ingat esok cuti iaitu hari ni Israq Mikraj, dia kasi aku pinjam kete dia. Hantar dia balik rumah Ateh kat Klang. Amek Kila ajak join skali aku. Pastu pegi UiTM alek.

Bendahari Zon 6 > Rekod Pelajar dan Konvo > Fakulti Sains Gunaan > Fakulti Kejuruteraan Awam


Dah dapat mini transcript nak pegi lah dapat pengesahan sijil sijil fototet aku ni. Memang kene rejek mentah mentah oleh lecturer Fakulti Sains Gunaan. Aku siap cakap aku dari UiTM Penang Fakulti Kejuruteraan Awam mintak tolonggg. Amboi, garang betol tutup pintu nye. Sabau jek laa. Ape masalah nye nak kasi pengesahan ? Awak lecturer kan ? Dugaan tol. Xpelah, orang x sudi. Hmmm..

Last last pegi fakulti sendiri walaupon belum jadik lagik fakulti tu. Mase tu lunch hour tunggu lah sampai pukul 2. Naseb bek ade Kila, kalau x aku sorang sorang tunggu. Busan. Okay, x shantek lah fakulti kat sini, kat Penang lagi shantek. Fakulti Awam channel ke Fakulti Mechanical. Sukeee, awww :P 


Lepas tu naseb bek ade Prof Kamaruzaman tolong. Dah lah Head of Transportation kan ? Memang terbaek lah. Haha. Thanks thanks. Terus tuju ke pos office, antar kila and alek Klang. Sangat penat. Tapi berbaloi baloi. 


Kepada sesape nak mini transcript tu boleh amek kat Rekod Pelajar dan Konvo, xpayah nak susah susah cam aku kan and xpayah susah susah nak pegi uitm cawangan yang mungkin jaoh dari rumah anda =) Live life to the fullest :D

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers