Tuesday, September 13, 2011

degree life

Semangat dah datang balik. Wuuuu ~ Kali ni macam aku busy jek tak de mase nak berpoya poya ye kawan kawan. Independent.


By the way, sebelum terlupa. Aku amek major Water okey. Untuk Final Year Project jek. Sape nak percaye ? Subjek yang memang susah jugak lah mengikut survey pelajar civil. Nak buat macam mane. On demand. Terpakse tekan kan subject Fluid Mechanics and all Water subjects. Fate fate! Trust on fate okey ? InsyaAllah you can do it. Mesti banyak site visit dekat laut, dam, sungai and so on. Nature.


100% k kehadiran! FKA UiTM Shah Alam skema! Bukan skema. Bak kate orang cemerlang, gemilang, terbilang. Kelas pack tak penah nak rilex dari diploma. Tapi aku tetap boleh berdiri dan hari ni aku gelak tak berhenti sampai orang pelik. Alhamudillah setelah aku sedih, kini aku gembira :D


Niat dah diperbetulkan. Bukan nak carik laki okey. Nak carik ilmu. Pemburu ilmu bak kata dekan FKA. So, aku rase aku tak de mase nak vogue vogue. Itu hanye untuk luar kampus paham Amalina ? Lagipun kelas pagi sampai petang. Rimas aku. Jadi, asalkan kemas sudah kan ? Lepas ni nak jadik rajin macam mase mulemule nak masuk universiti dulu. Yess yess yess! Goo goo gooo! Ahahahahahahaha (budak degree penerapan UiTM Shah Alam jek paham slogan ni. Harap maklum.) 


First week dah start kelas kan. Nak tahu tak kene blaja Calculus lagikkk. Calculus III.. Teruk lah. Nape tak buat time diploma ?? Dah berkarat otak nak ingat integration, deferentation sume. Buku dia mahal pulak. Tebal pulak. Kene selalu pegi library lah ni kan ? Rajinnyeeeeeee. Aku kene laju kejar ape yang aku tertinggal.


Bukan Calculus jek kene blaja lagik. CTU - Ethnic Relation. Kene belajar. OMG! Bak kate ustaz tadi budak sains dan teknolgi bukan berjiwa sastera sebab tu diaorang lemah bab bab membace ni. Ustaz pon paham ;p 


BEL - Report writing pon kene blaja lagik.So diplomaaaaaaaaaaa ! Bak kate afzan diploma thinking. Padahal dia budak diploma dulu. Kacang lupe kan kulit tu. Ahahahaha. Alamak, kene mintak maap kat dia ni. Aku pun gune juak ayat tu nak jadik bahan. Hehe.


21 jam kedit yeee. Banyak banyak! Chillex jek. Aku boleh punyer. Stay cool bebeh !


Bukti keceriaan aku. Gelak asadi!! Aku hapeeeee ;D Weee~

Lihat lah dunia aku sedang gembiraaaaaa!
Tiada lagi tangis di mataku.
Kini perjuangan aku bermula.
Dengan satu cita cita.
Terima kasih Allah.

Terima kasih kepada orang orang yang sentiasa bersamaku.
Keluarga serta sahabat handai.
I love you <3
Chillex ;pp
Live life to the fullest :D

PS : Berpuisi pulak aku kan. Gembira sangat. Anda boleh tanye classmate aku yang amek major water tuuuu. Bachelor of Engineering (Hons) Civil (Water). Bukan bukan.


Bachelor of Engineering (Hons) Civil




No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers