Saturday, September 24, 2011

penang kaya dengan makanan!

Dear Nur Amira Hassan!


Eh, betol tak ? Aku lupe lahh. Hehe. Jangan marah!


Aku rindu kamuu. Sebab sebab, kita selalu same same dalam bab makan makan. Kila, kau dan aku! Sebab sebab hari ni Kila balik rumah. So, xde kawan nak makan makan. Kalau kau ade. Mesti kita enjoy same same makan kan ? 


Ingat tak pakcik Pink Corner tu ? Kalau kau tak de mesti dia kirimkan air kat kau. Entah entah dia dah mandrem kau kot ? Muahaha. Kidding. Kedai favourite kite sejak discover Nasi Goreng Cili Padi dia sedap lepas tu dah tak sedap dah. Tapi still pegi kedai dia.


Rindu nasi ketam ? Ingat tak ? Yang kau makan tudung kau comot ? Sedap sangat nasi dia!


Aku rindu jugak Char Keoy Teow belakang yang sebelah surau tu pon jadi lah. Tak payah jaoh jaoh sampai ke Sungai Dua.


Ape lagik ?


Ikan bawal dekat Juru! Tapi aku tak suke sangat yang tu. 


Rasenye banyak sangat kita cube makanan baru. Aku suke cube bende baru. Korang pon same. Sebab tu kite serasi. Kite tak kesah bab makan kan ? Sanggup kan bayar mahal pon sebab nak cube bende baru ? Kalau tak makan nanti saket kan ? Baik makan.


Rindu penang. Rindu kiteeeee :(


Live life to the fullest :D


nasi ketam. slurppp~

4 comments:

Miera Hassan said...

haha.. bab tudung comot tu mmg slalu kn.. xyah mention la. malu i. hak3.. windu korg jugak.. skrg dh xde org aku nk ajak cuba makanan baru. sume org xnk.. dah la aku suka makan... huhu.. ni ajak lepak minum2 air kt kafe pun xde yg nk teman.. sedih x.huhu

lynalike said...

ahahahaha.. sedehh.. i miss youu.. kat sini nak makan sedap2 katne.. nak cube bnde baru katne?

Miera Hassan said...

ajak la kila.. dia pun kuat makan.hahaha.. xpe2..ada masa mai la cini.. kite holiday carik tempat makan yg best2 k.. jln2 carik makan..

lynalike said...

ahahaha.. belum lg tawu tmpt.. nt dah tawu.. ko dtg sini, ktorg bawak.. jaoh laa png.. huuuu~

lalala~

Daisypath Anniversary tickers