Wednesday, January 11, 2012

jealousy

Selamat pagi hening malam..


Aku di sini sedang membuat latihan Basic Structural Design. Soalan past year. Di malam hari ni, sesuai kot meluahkan perasaan ?


Kalau nak tahu. Aku jeles dengan Nur Aqilah Huda Adam. Kawan aku dari diploma. Sebab sebab mak dia rajin datang ambil dia. Bawak balik. Bawak makanan. Rumah dia Shah Alam jugak. Tapi rasanya aku lagi dekat kot ? Hurm.


Ada dinner boleh balik. Aku ? Untung lah ada mak kan. Bukan aku tak redha. Dan dan aku bukan nak simpati atau apa. Aku cuma rasa best nyeeeee ! Hargai lah mak anda..


Abang aku ? Hampehhh ! Cepat lah dapat kereta..


Dulu masa aku kem dekat sekolah menengah. First time in my life ni nak kem. Mak datang. Almaklumlah sekolah dekat je dengan rumah. 5 minit sampai. Datang, lalu nak tengok aku buat apa ? Memang tak de keje. Malu lah. Dah besar kan time tu. Tapi aku rasa kalau mak ada mesti dia macam mak Qila. Dah lah aku kawan dia pegi mana mana. Memang aku tak de dekat bilik je lah. Memang tension lah orang tengok aku. Wakaka.


Semoga mak dicucuri rahmat di sana. Tunggu anakmu di syurga nanti, insyaAllah.


ps : Aqila jangan marah naa. Hehe.


Hensem do pakwe dia !! ahahahaha.
Teringat zaman skype aku.. wuu~

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers