Sunday, January 1, 2012

my bestie

Assalamualaikum semua.


Beberapa hari ni busy. Tak online sangat facebook. Tak update blog segala bagai. Kawan baik saya yang belajar dekat US tu datang Malaysia. Aku dengan gembira nya pergi sebar kat semua orang sama ada yang rapat ke tak rapat ke sebat je.


Aku call semua orang yang berpotensi tahu mana Asnida berada kecuali Ijlal. Ijlal yang angkut dia lepas dia ada kat Malaysia dan aku dekat kolej risau macam orang gila. Ingat hilang lah anak orang tadi!!


Empat hari dia spent masa dekat Shah Alam.


Hari pertama : 


Venue : Sunway Pyramid, Restoren Udang Seksyen 18, Shah Alam, rumah Nurhafizalyana.
With : Haziq, Muks, Dal, Fariz, As and me.


Hari kedua : 


Venue : Berjaya Times Square and Uptown Shah Alam.
With : Dal, Muks, As and me.


Hari ketiga :


Venue : Kolej Mawar tapi As keluar dengan Kak Zue. Aku study!!
With : None.


Hari keempat :


Venue : KFC Seksyen 7, Giant Seksyen 7, Big Apple SACC mall and PKNS.
With : Ijlal, As and me.


As dah balik. Aku rasa sayu sebab tiba tiba tak ade orang bising and menggedik. Hahahahaha. 


Tetamu. Kene respect. I'll do anything for my guest. Let's be my guest. Tetamu membawa masuk rezeki, membawa keluar dosa. Aku tak berkira kalau orang tak berkira. Same goes to her :D We share common things.


At some aspect, kitaorang setuju yang kawan baik tak boleh satu rumah sebab kita expect kita suke semua kat kawan baik kita tapi at certain things ada benda yang actually kita tak suka. Thus, jadikan hubungan kita kurang mesra. Do you agree ? I am really agree. Aku pun tak suka rumah ke bilik ke dengan kawan baik aku. Besties doesn't need to be together every single minute.


She's like my sibs. We always reveal anything from small thing to the biggest. Hope she will be okay and live life to the fullest. Thanks for being my friend :)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers