Tuesday, February 14, 2012

pahang, again!

Assalamualaikum WBT,

Hari ni pagi pagi lagi aku keluar settle banyak bende. Banyak ke ? Dua je. Nak ngamuk jugak sebab kene bangun pagi. Lalalala~

Sebelum tolong maksu aku masak, aku tidur. Bangun bangun rase nak mengamuk camne ? Rase tak ade mood. Nape tah aku tadi. Penat plus panas kot. Bilik mengadap matahari kan..

Dah settle sume bende boleh nak gerak Pahang. Yeayyy, ayah bagi permission. Dan ade kereta menunggu aku kat sane. Kau hade ? Lalalala ~ Memang tak duduk rumah lah nampaknye. Kan ? Wishes you happy too. I miss you :)

 Aku jadik saksi kepada perkahwinan kakak sepupu.

2 comments:

Miera Hassan said...

ko xcomel la.. haha.. (jahatnye aku)

lynalike said...

ehh xpelaa.. jujur itu bagus.. mmg xcomel pon.. aku xckp pon aku comel.. tp at least Allah kasi diri aku yg sempurna.. keluarga yang sempurna.. Alhamdulillah.. muke xpenting.. yg pntg Allah menilai hati =)

lalala~

Daisypath Anniversary tickers