Thursday, June 7, 2012

degil

Salam.


I love to feel free. Free from anything


Aku memang degil, memang suke ikut kepala aku sendirik. Padan muke sapa dapat aku ! Gahaha. Aku tak suke kene pakse. Aku tak suke buat apa aku tak suka buat. 


And.


Aku tak suke kene arah sebenarnya.


Let me do by myself. Tapi takde keterlaluan sangat. Still boleh arah.


Tanak, tanak laaa. Boleh ?


Aku suke bergerak secara sendiri tanpa ade apa apa kongkongan. Boleh buat sukehati aku. Nak datang, tanak datang. Nak punctual, tanak punctual.


Eh, seronok pulak kalau dapat jual dekat sini Baju Kurung Cotton dari Vietnam aritu kan ? Kaye kaye $.$










2 comments:

Anonymous said...

best nyerrr die g sne siap blaja menembak ag.... ole2??? hihiii

lynalike said...

Bukan belajar laaaa!! ni buat sendiri oke!! hahaha.. xgtaw ni sape camne nak kasi ole2? kakak ekk??

lalala~

Daisypath Anniversary tickers