Friday, June 22, 2012

pengakhiran

Assalamualaikum :)


Akhirnya habis jugak semester 5 degree ni kan ? Penat haihh. Aku harap result aku sem ni bertambah ok dari sem lepas. Aminn. 


Semalam tido pukul 4.30a.m siapkan report Civil Engineering Quantities. Dan aku baru bgn pukul 6 td after tido pukul 11. Memang terbaekkk tapi badan aku saket saket. 


Exam start 27hb, 29hb dan 4 Julai. Esok dah kene start struggle ! Urgh ! Takpe Amalina. Demi Allah Demi Allah ! After 4th July, rest rest rest !


Actually, tak tahu nak cakap ape lah dengan sem ni. Takut pon ada sebab most of the time study last minute sebab banyakkkkkk sangat keje. Dan nak score tu tak tahu lah. InsyaALLAH kalau Allah bagi camtu, camtu lah aku terima. Rezeki kan. Aku dah cuba yang terbaek. Tawakal je. Nak seteressss sgt pon tak boleh jugak. Nak jeles dengan result orang tak boleh jugak. Sebab itu rezeki masing masing. Takleh nak kate ape lah. InsyaAllah, Allah akan bagi yang terbaek untuk aku !! Aku bersyukur. Alhamdulillah.


Berita gembira lagi. Nenek dan maksu aku akan kembali semula ke rumah usang ni. Usang usang pun, banyak kenangan. Dan air mata ! Hehe. Ok, selamat malam =)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers