Thursday, December 31, 2009

home alone!

seminggu bersama abg acul akan berakher hari ini..
tiada siapa yg akan cemburu lg
mahu pon awek nyew
ataupon feyensey aku
bahahaha!
pengalaman tinggal sorg2 akan ku semat dalam sanubari..
(x memasal)
lunch, nan abg acul crk tempat murah2
makan std rm3 jewp..
ayer aku ais kosong jewpp (terpengaruh nan abg acul)
awek dy tatau, mati kalo tawu..
aku kwn dy jewp, adek dy..
aku tade prasaan pon nan abg acul okey.
jgn wiso kwn2..
dy hny menolong aku yg keseorangan
tdow memlm sorg2
sblm tdow tgk muvee, mcg org
ayah tiap ari kol, macek linda tiap2 ari mcg, ucu tiap2 ari ym..
sungguh seronok sorg2~
privacy tp xley wat slalu nt aku ley jd glew..
dan ia akan berakher hari ini jue..
minyak jue akan habesh di jalanan..


No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers