Friday, May 14, 2010

saya rindu kamu.




Saya ade kawan. Saya kenal mereka dari sebuah sekolah yang terletak jauh dari rumah saya. Jauh dekat Johor sane iaitu MRSM Muar. Tapi saya rapat dengan mereka time habes SPM. Mereka adalah orang yang tergolong yang tinggal sekitar Selangor. Semenjak saya kehilangan kawan sekolah menengah rendah saya. Mereka adalah tempat saya keluar bersama-sama semasa cuti sedang berjalan.

Saya ingin memperkenalkan kawan-kawan saya kepada anda, Hur, Wany, Aina, Shahir, Aresh, Din including Anes. Anes baru join pengembaraan kami time raye tahun 2009. Hur, Wany, Anes, Shahir study dekat Egypt. Aina x dapat dikesan dekat mane dia study. Tp insyaAllah dia akan berjaye seperti kami, menghadapi masalah yang mungkin Allah mahu menguji kesabaran dia sebagai seorang pelajar. Yang pasti mereka adalah bakal-bakal doktor. Aresh study dekat UKM ambil accountancy kot. Dia bakal accountant. Kot. HAHA! Din pulak ambil cikgu kat kl sane. Ofcouse lah jadi cikgu en. Aku seorang je lah bakal engineer. Study UiTM Penang dan berada di tahun akhir.

Saya rindu untuk keluar bersama mereka. Mereka cuti lambat lg. Lambat lg mereka nak balik Malaysia. Maybe time tu aku dah tiada di Selangor. Berada di Penang untuk meneruskan perjalanan sebagai pelajar tahun akhir. Tapi yang penting mereka kena bawak saya pegi raye rumah ke rumah macam tahun lepas. Dapat jumpe ayah aku yang korang takut sangat tu. Bahaha. Kesimpulannya, aku rindu kamu semua. Hee~

2 comments:

AnesLesap said...

anes like this~

lynalike said...

emel like this too.
mish u. haha~

lalala~

Daisypath Anniversary tickers