Saturday, August 28, 2010

besh kan lagu nie?

Mira, mesti kau suke kan lagu camnie?
Tajuk dy 150juta.. Anak sedare aku tunjukk td.. Cute3..

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”
Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu
“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi
Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata
“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–
saya kenal sayang saya”
Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada
Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua..
<333 u b..


10 comments:

Anonymous said...

Kerna aku rimas gedik mengada-ngada??
haha..

chentamiera said...

lagu indon ke ni???

lynamalina said...

anonymous : hahahahaha.. diam arr.. xperlu kott..
mira : melayu laaa..

ryusaki said...

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua..

uuuu~~~ske3

lynamalina said...

HAHAHAHAHAHA.. sbab tu lagu nie besh.. wakaka

Humaira Yahya said...

Lagu Fynn Jamal !

chentamiera said...

haha...funny la lagu ni...
kiut pun ada

lynamalina said...

maira : yeahhh! haha.. mai mai suke jugak?
mira : hahaha.. besh kan? comey3..

cik maisarah said...

b <3 u kew syg???
hahahaha nak ,3 c leyh?? :P

lynamalina said...

<3 me so much.. i jewp kenal dy kan.. hehe.. 3 c tu apew yunk??

lalala~

Daisypath Anniversary tickers