Sunday, October 3, 2010

ganas

Nape asek aku jewp kene ntah? Kalau ade couple jewp mesti salahkan aku. I mean tuduh aku nak amek bf dia. Aku kene sumpahan ea? Aku x penah rapat ngan laki tu pon kene jugak.. Pelik pelik jewp. Xpelah dapat pahale nak wat cane. Aku amek betol betol nak? Boleh? HAHA. Aku ni xde special ape ape cam korang pon. X perfek pon. 


Aku ganas boleh? Not every man dream pon. Cakap pon pakai cakap jewp. Sebab aku ade ramai adek bradek laki kot. Dorang layan aku ganas, aku terpakse lah layan ganas kan. Dah terbiase lepak ngan laki kot aku ni. Dari kecik aku xde kawan perempuan pon dekat rumah. Aku selalu sebuk dalam bilik abang abang aku. Abang aku mesti cakap, " ko sebuk lah, ko tu perempuan.. "  Aku kan degil. Kesah pulak aku. Xdapat aku nangis kuat kuat. Kalau pegi kenduri mesti aku join abang aku. Xmalu kan aku ni? Aku cam BUTTERCUP kan ganas? Ade masalah ke? Xsuke aku sudah lah. Aku xmintak pon ko suke aku, sayang aku.

6 comments:

Anonymous said...

ganazzz,i like~~huhu

lynalike said...

i know u like me.. u like the way i am.. hahaha.. awwww :P

Anonymous said...

i pon nak like u lah.. woah~

lynalike said...

cannot laa dear.. only one space in my heart.. hahahaha

Anonymous said...

kalau i like cik maisarah leh??huhu
(just kidding ok)

lynalike said...

abang anonymous gatai!! dy adew apat saya!

lalala~

Daisypath Anniversary tickers