Friday, December 31, 2010

i said woah

meja study besh glew. semangat belajar~

rak kasut~

abaikan barang2 tu

xtahu ape motif nak letak

gile macam wardrobe

katil

Woahh, terkejut makkk ! Superb lah Kolej Kristal. Macam hospital baruuuu. Hahaha. Sume bau barang baru. Macam kondooooooooooo, gile mewah. Kalau korang masuk mesti terkedu. Ngan lif dy gune sistem komputer. Dah x main lif ting ting jewp. Siap ade date, hari bagai. Programmer tahu lah kott. Macam rumah wa cakap lu. 


Satu rumah ade 8 orang. Kat luar tempat study. Meja study, tempat letak buku dia. Wuuuu ~ Tolong lah aku dapat sini. Amin ~


Tadi sebenarnye aku homesick. Hati aku ni berat sangat lah nak balik Penang. Sebab kat rumah aku dah x busan macam dulu. Ade bende aku nak buat. Hahaha. Rasenye dah menitik air mate ni duduk sorang sorang tadi. Dorang sume sebuk jewp jage budak baru. Aku xnak jage. Haha. Seb baek ade ramai mem nak roger roger makan malam. Kalau x aku memang x makan.

Dorang bukan kesah un. Hahahaha.Okay, haruslah batak kan dengan perabot macam ni. Alamak, terikut jawe kontot lah pulak cakap haruslah. Lantak lah. Ish, mestilah batak kan. Xpenah dapat kan. Selalu asrama biase biase jewp.


Alamak, pesal line maxis ni. Xleh upload pic..

ps : laen kali tunjuk lagi k. banyak lagi bende chantek kat sini.

6 comments:

Ryusaki said...

hahaha...bru mu tau kristal best!

lynalike said...

alamak kantoi ni keje aku tym korg xde. hahahahaha. mmg pon besh. tp org kaye ckp bese jewp. hahahaha

miss asnida hani said...

nice2.. kalau aku pon aku nak gak.. x sangka uitm ade hostel menarik cani.

lynalike said...

hahaha. aku xdpt. aku kene usahe gak dpt. senior should gets college. hurm, ni kolej baru. sume kolej baru ni kolej cluster.

Anonymous said...

jakun!!hahaha

lynalike said...

jakun?? eleh, kalo u pon u nak duk sini..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers