Friday, February 4, 2011

ape dah jadi ni?

Godek godek nak tukar sangat background vintage. 
Xpaham cane nak edit, men tekan jewp delete. 
Ambik kau! Mane pegi aku punyer box segale ? 
Lagi lagi box chat tu ? Benci gile =.='
Malas ah, semayang xlagik.
Bende ni aku kejar.


Abang abang aku x balik lagi pun ?
X kan mancing sampai malam. 
Nak beli anak tudung syiria.
Esok balik Penang.
Suke suke suke.
Heee ~


By the way, rase macam nak delete blog blog yang ade.
Facebook segale and buat hidup baru dengannye.
Tapi xnak bagitahu sape sape except member rapat jewp laa kan.
Bukan xnak kawan lagik, tapi...
Nak buang segale kenangan yang sedey sedey tu..
Tape lah, tunggu degree lah.
Xnak bagitahu sape sape jugak aku masuk mane.
( Ape masalah aku ni ? Nak lari dari sape ek sebenarnye ? )
Let's think first.
Hurmmmm..


Tonight's activity : Movie Marathon ( macam orang frust ar )

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers