Tuesday, February 1, 2011

wow

Cuti ni sepatutnye sangat busy. Ye, memang busy. Akan tetapi. Aku banyak tido weiii. Macam mane nie ? Bile aku nak start study buat keje ni ? Aku asek cakap, esok lah buat keje. Sigh. Busy ape ? Busy study, busy buat projek. Jap, checking my works jap. Okay, ade satu keje yang sangat sangat kene buat time kat sini. Tapi malas gile okay ? Jumpe Project Manager tanyer pasal feasibility study. Aaaaaaaa. Malas nye nak text abang sedare aku. Feasibility study nak tanyer ape jewp ? Aduyai. Pastu pasal kene visit site yang under progression pun x tahu nak buat kat sini ke Penang. Nak carik mane ni projek ? Bukan nye ade transport pun. 


Cakap pasal transport. Haaa, abang aku dah dapat kete idaman dia tuh. Satria Neo 1.6. Putih. Hoii, semarttt xpayah cakap weiii. Jeles aku. Nak jugak kete kan ? Dia gune duit dia sendiri taw beli. Memang xpelaa kan proton pon ? Baru bape taun jewp keje. Hensem arr kete dia. Sporty beb. Cair aku ~ Xpelah. 





Aku pun ade kete idaman. MyVi SE Pink. Nak jugakkk. Xpelah. Nanti aku dah ade keje. Aku beli sendiri lah. Xmen ah duit parents en. Nak belagak pun duit parents. Ape class. Weeeiiii, respect kat laki yang time ade waktu lapang dia carik duit. Sebab maknenye dia independent. Ade sorang member aku. Giler respect aku kat dia. Terbaekkk laa~ Sampai nak keje mekanik pun xkesah. Study study jugak kan. Pengalaman harus dikutip sebagai lelaki.


Tapi kalau dah kaye, xkan MyVi SE jewp kot Amalina ? Hakhak. Nak kete jename VolkWagen. Wootttt. Berangan jewp laa =.="



2 comments:

Ryusaki said...

uuuu..sematt siott!

lynalike said...

kan ? nak bawak.. tp manual~ nak jgk try nanti..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers