Saturday, March 12, 2011

demam

Aku demam, still demam kalau x makan ubat. Badan akan panas balik dan rase sejuk kalau x makan ubat. Thanks to friends yg care. My besties and housemate. Terharu bile adik adik aku care okay. Aku memang suke perhatian okay! Mase saket, dorang belikan makanan. Beli ape aku nak. Haha. Manje gile, ngade ngade aku nih.

Hari ni dapat meehun free banyak. Macam nak buat kenduri kesyukuran jewp td. Aku ajak member2 lame aku, Ama, Eena, Syud dan lain lain. Dorang makan sini lepak lepak lame skit, Ama Eena and aku borak borak. Serious rindu part 1. Mule mule aku dengan dorang lah masuk UiTM, xbanyak masalah macam sem 4. Xpayah nak jage hati orang banyak sangat. Rindu semua aktiviti yang kitaorang buat. Nanti sebelum habes, nak hangout same same. Rindu gile !! Aku still sayang korang lah wehh !!


Aku rase serba salah ngan seseorang. Aku nak cakap sorry banyak banyak terkasar. Hmm.

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers