Saturday, May 14, 2011

planner

Semalam hari jumaat, aku dengan semangat rajin nye kemas bilik bawah. Kemas punyer kemas, ternampak planner 2007 time aku form 5. Haishhh. Lame dah carik. Nak bace sume dalam tu. Banyak kenangan. Yang aku xingat pon ade. Sampai aku x percaye aku buat bende tu.


Planner, sangat berharge bagi aku. Dari dulu dan sekarang. Lagi lagi time belajar. Aku kan organize orangnye. He he. Tapi tu lah. se-organize aku, spm cam ape ntah. Serious aku cakap korang aku budak-skema-jugak-lah. 247 pegang buku. Xcaye tanye May ! Sampai sekarang dia still menganjing aku pegi merayau rayau bilik orang pon pegang buku. Haha. Aku pon dah xingat. Tu lah orang cakap. Rezeki di tangan Tuhan. If he says La, tidak mungkin akan berlaku !


Gile kot, ade markah markah aku kat dalam ni. Target cane nak naek kan. Berape target aku. Ayat ayat english aku. Tapi lawak gak bahse aku dulu. Sekarang pon x yah cakap kot. Nanti 10 tahun lagik aku bace, mesti aku geleng pale. 


Planner ni macam diari aku tau. Boleh lah tengok tarekh tarekh aku bercinte dulu kan. Geli jugak kan aku bace. Geli lah sebab aku dah xcinte kan "dia" Hahaha. Bodoh ! Aku rase sangat bodoh bile bercinte time sekolah. Bile anak anak sedare aku bercinte mesti aku cakap, "toksah lah nak bercinte cinte.. belajar dulu.. jangan nyesal cam aku ni haa"


Semakin kita besar, semakin matang pikiran kite kan. Kadang kadang aku rase cinte ni cam ntah ler. Xcaye pon ade. Xcaye dia akan kekal lame. Tapi manusia ni memang perlukan cinte. Sekarang pon aku ade naluri nak bercinte ape. Aku simpan jek dia ketat ketat dalam hati aku. Bukan "dia" mase sekolah. Ni dia laen. Haha. Whatever~


Date date penting banyak woo dalam ni, date bibit bibit cinte. Euwww, childish ! Ade pulak bday Kurt, orang yang aku takut time sekolah mule mule. Ayat ayat peribahase bahase melayu pon ade haa ! Kate kate kutukan orang yang membuatkan aku membare bare kununnye nak study. Lirik lagu, tentatif harian, surat cinte utk si "dia", dose dose aku, hutang, number tepon. 


Lepas ni bende ni tong sampah makan. Nak tunjuk lappy aku xde bluetooh. Nanti lah, aku letak ea. Serious lawak tengok alek. Huu~ Heee. Bye. Live life to the fullest :D

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers