Sunday, July 3, 2011

family

Heloo and good day =)

Weekend ni saya spend mase dengan keluarge belah mak saya. Even mak saya dah xde, saya still nak spend mase dengan dorang. Kalau ikutkan hati aku nak jek pegi sane tiap tiap minggu. Tapi disebabkan aku xde kete, ade drebar jek. Bile ade function jek laa aku pegi sane kan. Selalu kalau aku pegi sane mesti aku x balik ikut abang aku. Nanti ade jek sesape bek hati hantar aku balik. Bile lagik kan nak spend mase dengan family. Family first lah katekan. 

Dalam family mak tu ade tige orang same baye nan aku termasuk aku. Mira, Tika, Ena. Ena tu aku lah. Dorang panggil Ena, Na or Amalina. Hak hak. Dorang anak anak sedare aku. Dulu atok dorang penah cakap antare kitaorang sape lah kawen dulu en en. Si Mira lah kawen dulu nampaknye. Hujung tahun ni. Alhamdulillah. Belah family mak ni semua putih putih tapi xde lah putih melepak tu. Macam mane aku, macam tu lah dorang. Mak sedare aku x suke orang kulit itam katenye nanti dapat anak itam. Katenye orang itam x hensem! Aku pedulik ape, janji ati baek. Muke kitaorang macam cop. Same jek sampai orang tanye adek bradek ke. Daripada makcik dia ni sampai lah ke anak anak sedare dia. Xboleh blaa. Btw, kitaorang keturunan darah minyak hitam. Yelah, yang lelaki amek automotif nak mewarisi yang tue. Erkk. Tapi minyak hitam tu laaa yang bagi kitaorang besar sampai sekarang. Hehe~


Okay, saya x kan putuskan hubungan kekeluargaan ni. InsyaAllah. Alhamdulillah. Live life to the fullest :D

anak anak sedare aku yang orang kate muke kitaorang same tu (entah laa) : 


 sebelah kiri xbape nampak muke sebenar sebab mekup tebal
 mira
 lela

2 comments:

Miera Hassan said...

tunjuk la gambar..

lynalike said...

adehh, xde lakk.. nt aku kumpul gmba dorg..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers