Friday, July 1, 2011

nak jadik perempuan

Nak jadik perempuan. Aku laki ke ? Hahaha. Xlah, aku ni perempuan laa. Nak ade sifat sifat perempuan. Isk. Selame ni sifat laki ke ? Alaa, bukan. Paham paham sendiri lah.


Aku nak bile datang rumah orang, aku terus ke dapur. Ni x, melongok depan dengan abang abang aku. Aku xsuke pegi dapur sebab orang orang dapur x kasi aku wat keje pon. Bialaa aku kebusanan situ. Kalau ade mak aku mesti dia aja aku. Tapi sape nak aja T_T Aku x reti.


Nak jugak mengemas, memasak tiap tiap hari. Tolong nenek masak kat dapur. Tapi nenek asyek asyek suruh ucu cakap aku xpayah lah. Nenek ingat aku x reti masak agaknye. Hmmm. Dah lah hari tu dia cakap sepupu aku dah pandai masak sambal sotong padahal mak dia yang buat. Aku pon reti lah wat sambal sotong tu. Nenek yang xkasi aku peluang nak buktikan T_T Aku boleh masak, bolehhhh tapi nenek ingat aku xboleh. 

Semalam aku masak cekodok bawang nenek jack jack aku cakap sedap lah lembut lah *blushhh* Sebab dia yang aja memang lah dia puji kan ? Hahaha. Actually aku tahu sebab penah tolong ucu aku wat cekodok time kat rumah Ateh. Saje nak tanye nenek. Nenek siap cakap nanti mak mertue puji, "pandai Amalina buat kuih.." Errrkkkk. Aku x suke kalau aku masak nenek datang sebab dia macam mando buat camtuh lah buat camni lah. Bile nenek datang jek aku ketar ketar. HAHA.


Aku xde confident lah nak masak depan orang tue. Macam mane ni ?? Erm.


And nak bangun pagi xnak tido dah. Ish. Malu jek bangun lambat. 


Btw, aku dapat belajar kat Shah Alam :(


SARJANA KEJURUTERAAN (KEPUJIAN) AWAM


Erkkk. Maybe nak major in Transportation. Tapi haritu highway pun dapat B ? Macam mane ? Nak amek Structure dah ramai sangat. InsyaAllah okay :) Live life to the fullest :D

ps : lagu ni xde kaitan ngan sape sape atau nak perli sape sape. aku suke sore dia jek.

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers