Thursday, December 22, 2011

aku terima nikahnya 1

Salam.

Sepatutnya aku berada di tempat menelaah dan menelaah M & E ataupun berada di atas katil tidur kerana tak berapa sehat. Disebabkan Noramalina Binti Mohd Zaki sudah melihat gambar gambar pernikahan anak sedara aku. Maka dengan ini aku mempersembahkan gambar gambar nikah nya.

Orang cakap kitaorang macam kembar (muke same). Betol ke ?

Amelia Suhaida anak sedara yang paling rapat

Siti Noramira, kawen sudah anak sedara aku sorang ni :)

They always welcome me

 Parents Shidi

 Siti & Shidi

 Aku dah macam kakak dia dah. Tibe tibe matured!

 Hantaran

 My other anak sedara, Tiqah

You can choose one ;p

 Abaikan jerawatttt!

My cucu sedara, Anwar. OMG! Dah nenek dah~

That's all sekarang boleh tidur tak study tak apa pon. Bagus. Orang saket kene banyak rest kan ? Good night. Assalamualaikum :)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers