Thursday, December 22, 2011

saya selesama cikgu

Assalamualaikum W.B.T


Apa khabar ? Aku tak sehat. Saket tekak. Selsema. Mungkin sebab asyik redah hujan je. Ish ish ish. Sabar, ini ujian semata. Harap aku tak demam sebab hujung minggu ni ada dua test. Hari sabtu pun yang dah start study week pun ada common test.


Anak sedara aku kalau seboleh bolehnya nak aku datang cepat jugak kan ? Rushing gila hari sabtu test pukul 2 sampai 4 terus pegi Pahang. Ayah aku tak kasi ok. Kalau ikutkan aku nak pegi  awal. Tapi tiba tiba test sabtu bukannya aku tipu. Common test kot macam final tak boleh tukar tarikh. Kalau boleh, dah lama aku buat awal sikit.


Tadi kat pasar ada pulak anak sedara aku lagi sorang pegi kenalkan kat kawan kawan dia aku makcik dia. Aiseh. Siap cakap aku dah jadi nenek Anwar dah. Jatuh reputation! OMG!!


Okbye :)


Jemput lah datang~

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers