Wednesday, December 21, 2011

exhausted!

Dah balikkk hye kolej Mawar!


Beberapa hari ni penat dan busy. Penat and busy rewang rewang. Rewang orang kawen ke ? Classmate kawen. Tak de lah. Rewang nak buat BBQ saje saje mengeratkan silaturrahim antara new classmates mix of cawangan Arau, Penang, KPTM and Jengka. 


Aku terpilih untuk tolong 'Afifah Binti Mohd Husni. So, kena sleepover rumah dia for a few days. Lepas kelas hari Isnin dia bawak aku naik moto dia. Hujan lebat ok. Redah je. Lagipun aku memang suke naik moto.


Dia memberi layanan yang baik kot. Terima kasih kawan baru =) I loikeeeee~


Lepas solat magrib, tolong potong potong kupas kupas sampai siap pukul 10 terus pegi makan dekat Anggerik. First time aku makan tempat tu tak pernah dengar pun. Kesian untuk aku sebagai orang Shah Alam ok. Tapi itu perkara biasa. Kononnya nak try western dia, dalam roti ada mushroom soup. Gile pelik aku tak pernah makan sebab mesti lah roti tu jadi lembik sebab ada soup tapi dia cakap tak. Malangnya tak dapat rasa western dia tutup. Huhh!


Malam tidur dia kasi aku tidur dekat katil dia tapi dia tidur kat bawah je. Alahai, sweet nyeeee. Ha ha! Dia jugak pesan kalau lapar tengah malam kejutkan dia je. Terharu aku mendengarnya. 


Kelas hari selasa first time pegi awal! Lepas kelas terus buat kerja masak Bihun Goreng Tom Yam. First time jugak dengar kesian kan kan. Cuba lah di rumah. Sedappp. Penat ok. Dua hari yang memenatkan. Nasib baik hari Rabu memang cuti. Dia ajak tidur lagi dekat rumah dia. Aku no hal tapi aku lupa nak bagitahu roomate aku tak balik balik. 2 malam pulak tu.


Malam kedua tidur macam orang tak pernah tidur berjam jam penat punya pasal. Sambung study Calculus sampai habis lepas makan tengahari balik.


Housemate dia pun boleh tahan baik. 


Aku ni first impression orang mesti cakap muka kerek lah, muka sombong lah, muka pendiam lah, muka garang lah. Garang lah sangat, hati tisu kot. Tapi bila kawan seronok kan kan ? Tu pon kalau masuk kepala. *perasan* Aku akui pun sebab aku susah nak start conversation dulu dan tak tahu nak cakap apa. Tapi kalau dah kenal tak berhenti henti nak cakap. Sigh.


Afifah budak arau yang sengal dan gila gila memang lah masuk kepala kan. Aku layan jeeee. Aku baik kalau orang buat baik. And aku tak hipokrit sebab kalau aku tak suka, memang aku tak suka. Mintak maap ye.


Dua hari yang memenatkan tapi puas dan seronok. Hubungan kami semakin erat. Aku menghargai kau. Terima kasih. Tak lupa jugak kepada group EC2204E. Ukhuwah Fillah =)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers