Saturday, December 24, 2011

webcam

Salam.


Malam tadi masa tengah wat past year common test ada manusia manusia rindu kitaorang. Wewit <3 


Tertangguh latihan kitaorang. Sebab nak 3G UiTM Penang tak ade line 3G. Last last webie. Gune yahoo messenger macam ape ntah line sekat sekat. Last sekali gune Skype. 


Rindu lima serangkai.


Skype macam masing masing duk oversea kan. Pon bolehhhh.


Tak de gambar sebab masing masing free hair. 


 Thanks Skype =)

Rindu kawan kawan aku. Rindu Penang. 

Dengan mereka, aku adalah aku. Sedih, keciwa, ketawa, menangis mereka yang mengetahui nya tapi ada lagi yang Maha Mengetahui. Mereka pernah melihat diri aku yang terburuk lagi lagi di saat aku menangis macam orang gila. Boleh diaorang gelakkan aku ? Kuanjaqqqq. Menggedik. Malam malam ada message sampai dekat handphone korang. Marah dengan korang keciwa dengan korang. Semuanya antara kita je. Tapi itu minor defects je. Semoga ia kekal sampai bila bila. 


Minta maap sepanjang perkenalan kita, aku ada buat salah dan silap. 

I love my Gay Best Friend Forever changed into I<3LBFF
Lesbian. Wakaka. I love my besties forever.

Kawan baik tak semestinya perlu sentiasa bersama tapi bila anda di waktu terburuk dia ada dan lagi lagi keadaan terbaik dalam hidup korang. Everyone has their own life. Just keep in touch. Best friend is someone who truly understand you and know who you are. Just like your mom =)

Ok lah sudah sudah Amalina. Study study! Wish me luck test pukul 2. Assalamualaikum ;)

ps : Welcome back my dearest friend, Asnida Hani <3 Aku ramai kawan baek pon. Okbye!

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers