Wednesday, February 29, 2012

balok, pahang..

Assalamualaikum Malaysia ;

Anda bagaimana ? Saya disini sehat disamping orang tersayang :p Saya dah balik Shah Alam. Selepas 11 hari berada di Balok, Pahang. Time flies so fast kan ?


Banyak pengalaman di timba ok kat sane. Belajar naik moto. Dah reti okay ? Tapi dekat sini nak naik moto sape tahhh ? Ada satu hari yang malang, aku dengan beraninya membenarkan anak sedare aku bawak moto pergi bandar ditemani oleh aku lah. Ada lah jugak pengalaman kene tahan polis. Nasib baik lepas. Gune kuase perempuan segala. *tangan di bahu, mata ke atas* Sigh. Lega, kalau tak aku yang kene menjawab dengan parents dia. *Pheuwww*

Rutin harian berada di sana, lepas bangun tidur mandi dan breakfast. Dah breakfast, keje pertama kene sidai baju bersama sama si gebu Bella. Lepas tu, tolong tolong masak sikit. Dah settle, kene amek anak anak sedare balik sekolah. Dah makan tengahari, tidur pulak lah.


Rumah dia ni terletak berhadapan dengan pantai tapi sebelum ke pantai tu ada hutan. Bila rumah dah dekat ngan pantai ni panas lagi lagi perumahan baru. Panas dia memang tak tertahan lah. Sampai kepala aku asyik migraine je :(


Oh, lupe nak bagitahu. Berat I dah 46.4 kg. Berat nanang :p


Okay saya suke Shah Alam. Takde lah panas sangat :)


ps : Rasenya saya dah give up utk mengharap. Terima je apa yang ada. Alhamdulillah :)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers