Sunday, March 4, 2012

new sem

Assalamualaikum =)

Esok dah start new season, new sem. Dah part 5 dah. Cam tak caye pulak dah masuk kan ? Tiba tiba rasa nak cuti lagi. Sigh. Classmate aku sekarang sedang sibuk dengan rumah sewa. Aku je dalam kelas tu perempuan yang duduk rumah takde geng pegi kelas. 

Kene bangun pagi pagi sebab abang or maksu aku hantar pagi kan. Balik maybe petang or malam ? Memang aku stay rumah dorang lah dekat pusat komersial hari hari. Lame lame join dorang duk pusat komersial. Tanak lah duduk rumah sewa. Duit macam air. 

Ishhh, macam tak bersedia je nak pegi kelas ? Ape niii kelas kelas ni. Tengok tengok esok aku terlajak tidur. Ingatkan cuti lagi kan ? Hurm.

Hoping this new season give a brighter and cheerful life. InsyaAllah =)

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers