Thursday, April 26, 2012

Jiating Zhufu

Assalamualaikum W.B.T,


Setelah sekian lame baru nak update. Sebab taktahu nak post ape.


Anyway, jiating zhufu bermaksud suri rumah. Haaa, tu gune belajar mandarin. Every week ade tests and quizzes. Redha je lah!


Time is golden. Hari ni macam macam nak kene buat kan ? I have to use it wisely. 


Since my beloved auntie, Maksu (Jack sikittttt. Hehe) has to take care of my beloved granny at my Mak Teh house. Then, I have to take over things at home such as cooking and tidy up my house.


Boleh laaa sikit sikit. Aku bukan tak reti masak. Malas je. Lalala~ Aku pakai hentam pun abang aku telan je. Haha. Nasib tak saket perut kan ? At least reti masak ? Jangan tiru aksi ni di depan mak mertua okey.


Today, I went to Pak Ariff shop. Aku pilih ayam sendiri!! Wow~ Aku beli banyakkkk stok sampai nenek sihat. Doakan lah nenek sehat. Actually, aku rindu orang orang dalam rumah ni sebab aku keseorangan.


Aku nak masak Sup Ayam hari ni.


Many things to do today..


One of it, jumpa Sir Mehrdad Seifi. Sigh. He didn't reply my message. Aku bukannya nak ngorat dia pun. Ntah ntah gaduh ngan bini dia dekat rumah kan pasal message aku ? HAHA. Pasan! Aku nak serbu jugak. Takde orang pun takpe lah.


Since I will go to section 7, then I have to duplicate house's keys. Sebab menyusahkan orang satuuuu. Menyusahkan diri sendiri satuuu. Haihhhh. Senang nak masuk keluar rumah.


By the way, aku skype dengan 2 people at one time. Seorang kenal, seorang tak kenal. And I was happy. Hehe.


Lagi satuuuuuu, hari ni nak serious. Serious belajar. Mandarin and Construction Technology. Tanak main main lagikkk dah. Hari dah semakin senja. Suntuk! Hari ni hari kames. Cuti makin habes. Argh! 


Rindu Kelas C~

Mira mane kauu?? Apesal empat je? 
Lupe,, ade orang tak pegi. Kah3

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers