Thursday, May 3, 2012

again, alhamdulillah

Salam and Good Day =)


My presentation was good. I don't know whether they understand my presentation or not. Some of them understand depends on their knowledge on MATLAB, maybe ? Still nervous walaupun tak ramai pun yang datang.


Alhamdulillah I manage to present it even I didn't focus on presentation last night. I focus more on Mandarin. Ni ji sui le ? Alhamdulillah again even laoshi helped me a little bit


By the way, ayah aku demam seminggu kot. Demam panas. How on earth I know it after he recovered ? Anak yang teruk lah kau ni Amalina. Too much with your business. Cakap "family person" sangattt ! Aku rasa aku kene spend banyak masa dengan ayah. Tapi tu lah nak balik Nilai setiap minggu tak mungkin lah sebab tiap minggu ada test. Aigoo. Dan perlu masa banyak message or call. Penat je wat plan family. 


Aku tanak menyesal untuk kali kedua. Cukup lah menyesal yang pertama yang terbesar bagi aku. Jangan nak study sangat lah. Parent, no replacement ! Percaya cakap aku. Nanti dah takde baru nak menyesal. Grrr.


I am sorry. I have to re-scheduled my phone to text you my beloved daddy, ever =)


Oh, aku suke ayat ni,
Ketika kamu merasakan orang-orang membencimu tanpa ALASAN yang JELAS.. Ingatlah, ALLAH mencintaimu TANPA SYARAT! 
Sangat kene dengan ape yang jadi dengan aku sekarang. Dan aku harus belajar memaafkan orang untuk orang memaafkan aku. Nak maafkan sejarah silam aku lah. Pelahan pelahan. Lagipun yang membenci aku tak penting pun dalam hidup. Tak semua orang suke kita. Tak semua orang kita kene puaskan hati. Memang tak hidup kalau asyik nak jaga hati semua orang. Live life to the fullest :D

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers