Monday, May 7, 2012

over protective

Assalamualaikummmmmm :)


Hari ni daripada Nilai ke Shah Alam mengambil masa dalam sejam lebih sebab jam and hujan. Ayah gerak dulu dari rumah ke Shah Alam kemudian baru aku. 


Dalam perjalanan masuk jalan besar after tol Nilai tiba-tiba ayah call, "Ayah ade belakang nii.." 


o.O


Sometimes I felt,
Oh suweeeeeeeeettnye ayah aku ni.


But, sometimes I felt annoyed because he is too protective.


Sepanjang jalan sampai ke USJ dia ikut belakang aku. Aku yang syok syok laju terus tak jadi laju. Nanti tak percaya pulak. Behave je. Hehe. Lepas tu bila dah tiba jam tu dia penat ikut aku dia potong buat sign, "ikut jalan sini laaa.." (sambil membuat isyarat tangan)


Bosan tak boleh bawak laju. Sempat tangkap gambar. 
Haha. Tu yang belakang aku tuuuu..

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers