Sunday, May 13, 2012

kete femes, tuannye ?



Alaa, kete je hot masuk pictures facebook orang. Tuan dia ? Dah dua orang dah tangkap gambar kete aku ni. Eh, termasuk Zalikh, classmate aku. Nak kene charge ni. Agak agak dah ramai snap kete aku kan. Kan best kau boleh bercakap KeliMERC. Boleh aku kutip duit tiap kali orang tangkap gambar. 


Agaknye leh masuk K-KOMPAK kot majalah kereta tu. Tapi pemalas nak basuh kete, camne ? Awak ni Amalina. Bukan laaa busy kot banyak keje.


Macam macam reaksi orang aku tengok bile tengok kereta ni. Haishhh. Ni semua keje ayah saya. Lambang depan, belakang, siap rim rim sekali. Aigoooo. Nak tukar berlopong pulak nanti.


Sampai Arif, classmate aku mintak lebih lagi lambang tu. Adoi.


Orang lain lagi hargai kete aku dari aku en ? Hehe.


I love you KeliMERC. Terima kasih lah dekat orang yang bagi nama kat kereta aku ni <3


Salam :D

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers