Sunday, May 20, 2012

super duper penat

Salam.


Dear blog, 


Dua minggu terakhir sebelum cuti kedua ni sangat miserable. Tolong lah paham aku penat ?? Aku banyak keje. Super duper banyak. Test belambak. Sigh. Sedih. 


Memang rasa nak marah orang jeeeeeeeeee. Ade kakak tadi dekat YECC tu bermasalah sikit, tertarik charger laptop aku, dan aku tengah wat presentation BEL. Dengan rasa tak bersalahnya nak buat tak tahu T_T Bercurah-curah. Thanks akak sebab saya memang nak nangis punnnn.


Dengan tak penah masak dekat rumah dua minggu ni. Balik kelas dah penat. Malam nak study. Tiba tiba aku join Frisbee petang petang. Memang lah terbaik. Sampai rumah pukul 8. I got hectic life and I hate it! Nyesal masuk frisbee.


Duit banyak habes. Dah penat banyak benda nak fikir, abang aku suruh kemas dapur ALONE! Dan memang aku tak bersedia untuk bina rumah tangga pon. Tak payah lah kawen, senang. Tak puas hati kene buat keje sorang sorang, takde orang tolong. Kalau aku takde kerja nak dikejar, mungkin tak rasa tak puas hati. This is our home. Pleaseeeee understand. We live under one roof. There is nothing wrong if we helping each other. Aku tak suka jadi anak last! Aku bukan saja saja keluar. Aku pergi buat kerja. Hurm. Kalau lah orang paham, I got so much burden towards me lately :(


Many thanks. I relief!


With <3,
AmalinaIshak

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers