Saturday, April 17, 2010

baby boy dah deliver.

baby boy, my boy

Anak Encik Aidil delivered 17 April 10'

Nur Aina Syazwani

Jadi akak lah wany lepas ni.

Wany with Pak Lang dia.

Wany with Pak Ngah kesayangan dia.


Lebih kurang 2 bulan aku x balik rumah. Rumah yang buruk tu, yang serba kekurangan. Tapi lengkap dengan kasih sayang abang-abang, makcik dan nenek. Dah cukup. Rumah x secantik rumah orang lain, x selengkap orang lain. Balik-balik benda tu jugak. Tapi aku still rindu nak balik. Sebab kitaorang x de duit nak tukar langsir, nak renovate rumah.

Sejauh mane pun aku pegi, akan pegi. Rumah yang aku diami selame 16 tahun tu jugak yang aku rindu. Kalau dulu aku x suke balik rumah pun, tapi sekarang aku appreciate family aku. Masalah family salah seorang kawan aku pun membuatkan aku rase bersyukur. Penceraian bukan sesuatu yang mudah. Affect anak-anak. Sebab tu anak-anak zaman sekarang jadi liar, pemarah, x hormat orang tua. Aku harap dalam family aku dijauhkan. Fikir-fikirkan lah masa depan anak-anak wahai ibu-bapa di luar sana.

Aku rindu ayah. Rindu nenek. Rindu Wany. Sejuk mata aku nampak ayah and nenek. Nenek suka tau nangis kalau aku balik, rindulah tu. Haishhh, blushing aku. Haha. I mish family gathering. Visit Kak Sya terus jadi family gathering. Nasib baik aku follow ayah pegi hospital. Semua ade. My heart-wish dah tertunai jugak. Thanks God for this family.

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers