Thursday, April 29, 2010

fluid oh fluid

Aku dah pulun study 4 hari oke. Dan aku x tahu kenape dengan soalan Fluid tu teramat lah senang kan. Ntah lah. Aku harap Allah will show his miracle. Aku dah usahe dan sekarang tawakal. Even not logic, tp with Allah's miracle I think it's logical. Just serahkan semua nye kat Allah.

Sekarang aku tengah fikir macam mane nak duduk kolej sem depan. Aku dah x boleh study duduk luar ni. Pressure. Memang lumrah duduk dengan budak satu course, satu kelas. Busan and pressure. Maybe tengok diaorang study. And I think I miss my life in kolej. Tengah searching sape nak replace aku. Maybe susah jugak sebab kena carik yang masuk dengan diaorang. OMG!

About feeling pulak, aku harap aku x mainkan perasaan orang since sekarang aku x de perasaan. Dose tu. Nanti Allah balas kat aku pulak. X nak! Tp kalau orang buat kat kite, please treat them nicely jewp. I just want to grab and share ur knowledge and take some spirit from u. That's it. Sorry sebab layankan gosip diaorang. I just want to make them happy. Friend Forever *wink**

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers