Tuesday, April 27, 2010

tengs 2.18

Hari ni hari ke-3 aku berada di kolej Baiduri. Tinggal si Lulu Sayang tanpe teman. Disebabkan pressure melihat rakan serumah study. Bukan ape. Aku x boleh tengok diaorang study campur-campur. Means structural, maths diaorang study. Next paper is FLUID MECHANICS oke. Ade lagi 4 paper, fluid, maths, structure, building services. Aduyai. Aku dah rase down gile-gile bile tahu carry mark fluid aku 20.16 / 40. OMG! Apakah ini Amalina? Aku datang kolej tanpe x tahu bilik sape aku nak tido oke. Lantak lah. X tido pun x pe. Bahaha. Bajet en.

Last-last tido bilik Khai, 2.18. Ade Zaty, Auni, Kak Yat. In add, adew Farahin yang baru balik dari praktikal oke. They all welcoming me. Weee~ I HEART YOU laa camni. Siap kasi aku katil yang empuk untuk tido, meja untuk study. Diaorang x kesah tido atas lantai. Terharu~ X tahu nak balas cane kan. Yang kawan aku dekat rumah x tahu macam mane. Sorry to be so selfish. This is for my future oke. Harap diaorang faham. Aku pun bersyukur ade ramai kawan dari member aku yang lain ade member course dia je. Aku ade member course lain; mechanical, electric, civil, chemical, hotel. Aku kat sini ramai jugak budak nyner which are Khai, Farahin, Nazrin, Hazim, Khafiz, Kak Tiqut, Najmi, blaa blaa. X ingat. Best jugak ade 2 sekolah time high school dulu en. Hahaha! Member aku Opie cakap lecturer dia cakap,

x semestinye carry mark awak teruk, awak x dapat wat final..
x semestinye org carry mark elok, dapat wat final..

Oke. Ini betul.

Dimane ade kemahuan, di situ ade jalan.
Nak seribu daye, x nak seribu dalih.

Aku dah tengok ayah aku, abang aku. Cane diaorang berjaye, diaorang work hard. Ayah dah berjaye. Wuuu~ Hahaha. But dont ever think dia nak kasi kitaorang hidup senang oke. Dia nak ajar kitaorang susah macam dia susah dulu. Awal-awal dia seorang mekanik oke without further education. Abang aku pulak sekarang dah jadi Technical Engineer oke. Setelah lame jadi technician oke. Dia sangat organize and hard work oke. Dia punye money is organize oke even kadang-kadang pau aku singgit nak beli rokok! Amboi. So, Amalina pun kena jadi berjaye macam diaorang oke. Ape-ape usahe. Go go go Amalina. Hee~

2 comments:

a r e s said...

come'on emel.. ko bleh pny. go for it!!

lynalike said...

mmg aku bley pon.. lalala~ hehehe..

lalala~

Daisypath Anniversary tickers